Trendy
-
PROČ a JAK: Strategie, která dává smysl a motivuje
„Poznání klíčových hodnot zákazníka a jejich uspokojení je předpokladem trvalého úspěchu. Najít však odpověď na otázku, proč a jak změnit chování zákazníka, je klíčovou dovedností lídrů trhu a motivovaných zaměstnanců.“
-
Negativní dopady Brexitu přijdou až později
„Růst HDP přitom ani letos neklesne pod dvě procenta. Podrží ho soukromá i veřejná spotřeba,“ říká guvernér České národní banky Jiří Rusnok.
-
Dramatické změny na světových trzích
Disrupce – čím jsou narušení prostředí větší, o to je stabilita důležitější.
-
Distribuční společnosti musí digitalizovat procesy
Rozhovor s Martinem Zmelíkem, generálním ředitelem společnosti ČEZ Distribuce
-
Jak inteligentně vyzrát na dobu digitální a neztratit se v záplavě dat
Digitální ekonomika s sebou přináší nové výzvy a zároveň nové příležitosti. Jen ty firmy, které je naplno využijí a budou podnikat inteligentně, budou moci být lídry.
-
Cesta efektivní optimalizace platebních procesů
Mnoho společností je dlouhodobě nespokojeno se svým order-to-cash (O2C) procesem.